U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, August 14, 2010

dugaan. maaf bukan boleh betulkan keadaan.

aku bukan manusia jenis yang sabar. aku tak kuat imannya. pada siapa yang btol2mengenali aku, maka tahu lah bagaimana orangnya aku ini.

pada teman yang baru kenal, atau sedang dlm proses kenal2, jom bekenalan dengan aku ni. aku takdelah baik sangat pon. tapi aku agak baik lah kan. hehehehe. tak tau ape aku merepek meraban nih. abaikan saje aku hari ni.

bulan puasa ni macam banyak sangat dugaan untuk aku. even hari ni baru hari kle4 kite berpuase. hukhuk.

itu tak termasuk dugaan bilamana dalam kelas cikgu aku sebok dk bercakap soal makanan. belum jugak termasuk dugaan bilamana menghabiskan masa dalam library dan ter-tengok resepi2 best dalam majalah perempuan. belom lagi bila nabilah dk menelaah resepi itu sambil air liur meleleh2. itu semua dugaan bagi aku. hahahaaaa.

asal ayat melayu aku macam hampeh saje ni? hukhuk. ini agaknya dugaan jugak la kot? ayat dah melintang pukang huahuahua.

cuaca kat kelate ni pon panas. panas sepanas-panasnya. tak macam tahun lepas. hujan saje.

okay. banyak sangat merapu. nampak sangat jiwa aku kacau. nampak ke? hahahahaaaa..

banyakkkkk sangat bende yang aku tak puas hati. banyakk sangat. takat ni aku mampu lagi bersabar. at least aku dah cuba bersabar. kalau dulu aku tak mungkin sabar macam ni. kalau dulu meja mamak boleh terbalik kalau aku hilang sabar. tapi itu dulu.

sekarang, bila aku rase tak puas hati, aku terpakse diamkan diri saje. telan sorang-sorang sampai kembung perut. sumpah aku rase awkward. tak tahu macammana nak hadapi semua ini.

menangis pon aku sudah tidak mampu.

2 pembebel berjaya:

amer|zhafran said...

mek~rilek laaa...sobar2..dugaan blako tuh...ejas senyum sokmo gak bereh laa..hehehehee


emm..slmt berpuasa ek..

daaa

NenekPenne said...

apsal u?? apsal???