U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, May 29, 2010

okeh. aku dah sedikit up.


korang penah tengok tak iklan2 cam kat atas ni kt mane2 web yang korang masuk? yang suh korang create your own avatar? aku dah banyak kali tengok act. bile dah bosan sangat sik tengok iklan same je, which is iklan tu sangat seksi, sangat santek, n sangat menggoda, so aku pon tergoda lah. hahahaaa.

dan. lepas aku ikut sume bende yang disuruh, barulah aku tau rupa2nye bende alah ni sebenarnye adalah ruang chating. ic. baru ku tahu ade bende2 ceni. ingatkan game je. hahahahaaa. lambat kan aku ni? ngehngeh.

tapi ruang chat kt imvu ni macam lebey gempak la. sebab ade avatar kan. dan lebih world wide kan. ade ke patut ade orang dari new jersey tegur aku speaking London? awww! tak kuase ai nak layan tau. kang klu ai cakap lebih2 yu pulak yang tak paham. almaklumlah ai punye english kan lagi power dari yu. hahahaaa.


aku segan nak tunjuk avatar aku. sebab sangatsangat seksi wa cakap lu. avatar aku hanya untuk tatapan si imanalova sajork. wahahahahaaa. sajo aku wat seksi2 bia imanalova terseksa meleleh air liur tengokkk! hahahahaaaaa.

takley bla kan klu tergoda dengan watak avatar ceni? tapi sape tak tegoda klu avatar tu badan mantap nak mampos kan? tetek besar vontot melentik je. pastu buat aksi menggoda pulak. haih. even klu tgk betina kat luar bdn biase2 saje je pon da mcm2 tutttttttttt si jantan2 kt luar nun. alah klu da namenye jantan, takley tengok betina kan?


ruang chat ni macam bahaya sikit untuk orang dewase sahaja sebab avatar nim memang tak cukup kain nak pakai. dedah sane dedah sini. tetek sikit lagi nak tekeluar dari baju. tu kalau avatar betina la kan. kalau yang jantan punye takde la teruk pon macam biase. alaaaa. tang mane la sangat jantan kalau nak seksi2. abes2 pakai baju nampak dada. nampak badan ketul2. tu saje.


avatar rihanna ni macam best kan? serupaaaa. aku pon macam nak buat serupa sejibik cam rupa aku nim. tapi macam susah sikit lah. sebab nak kne ade duit nak beli baju style bagai. malas lah aku nak layan. huhuh. lagi pon aku tau my insan tersayang imanalova tak suka aku bukak imvu ni. risau aku berpoya-poya agaknye. die tatau ke hati aku ni dah penuh dengan kasih sayang dari die? aku dah tak perlu berpoyap0ya dah.

0 pembebel berjaya: