U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, May 8, 2010

cube korang teka.

berapa banyak pos aku yang dilabelkan 'emo'?
hahahahaaa.


aku sangat berharap aku dapat bertenang.
mungkin prozac boley membantu.
mungkin jugak tidak?
hahahaaa.


ok.
saye hanya risau kerana tidak yakin akan bergelar isteri yang baik.
mungkin kot?
sangatsangatsangat risau.
sehingga saye mencampur adukkan semua perasaan yang ada.
dan menghuru-harakan keadaan yang semakin huru-hara.
betol kata kaknor.

"juz let everything goes by..
dont ever try to keep any hatred inside ur relationship..
lets God judge everything..juz stay happy and chilll..."

cane aku boley biarkan perasaan amarah menguasai diri?
(well.aku mmg panas baran pon.hahaa)


Ingatlah, kemarahan itu mengundang keceriaan sang syaitan..
ok.
nampaknye aku kena kawal kemarahan aku.
ngeee~

0 pembebel berjaya: