U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, April 28, 2010

monolog dalaman.

okeh.
kepale serabut gile.
aku pedulik hape dengan final?
ni life aku.
aku punye pasal lah nak corakkan cane pon.
aku nak lepas ke nak repeat ke suka hati aku.



banyak sangat input yang masuk dalam otak.
aku dengan rela hati keluarkan semua.
dan jadikan semuanya output yang TAK berguna langsung!


oh Tuhan....
dengarlah rintihan hati ini.
mengapa Engkau tidak pernah mahu berhenti menguji?

3 pembebel berjaya:

Naquiah Umairah said...

sangat bahaya monolog mu tu tien.. br la pass suma tien.. kite kena grad sesama okeh!!!..
chaiyok2..

Nurul Syarini said...

what's wrong babe ?? u sounded so tense... anyway, ko nk ko tau yg aq & syarina always be by ur side if u need us...
jgn patah semangat,babe :D

mak_ngoh_selamoh said...

mengapa Engkau tidak pernah mahu berhenti menguji....

adakah itu kata2 keluhan?
jgn bertanya kenapa jika diberikan ujian dan cubaan tapi nekadlah utk hadapi dgn penuh ketabahan. ujian dan cubaan juga boleh hapuskan dosa kecil.

yang pasti kita hamba yang kerdil utk mempersoalkan takdir DIA.

wallahualam.