U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, February 2, 2010

private.

okay. agak ramai yang bising sebab tak dapat masuk blog aku nih. ramai ke? adelah pat-lime kerat. ruparupanya ade jugak pembaca blog aku inim ye? huhuh.

ada banyak sebab mengape aku privatekan blog nih. sebab paling nyata ialah kerana aku sudah tidak punya kebebasan untuk menulis. banyak hati yang perlu aku jaga. banyak mata yang perlu aku tapis. banyak kata yang perlu aku tepis.

atas sebab ini, aku putuskan untuk privatekan satu-satunye blog aku ni. aku tak tahu sampai bila. mungkin untuk seketika cuma. atau untuk selamanya.

ya Allah tabahkan hati hamba Mu ini. tingkatkan kesabaran hamba Mu ini.

2 pembebel berjaya:

annfrendly said...

ermm....lama ann tak buleh lawat blog atien...
semoga tabah ya atien...
rindu ka atien...

IN-faz said...

wakakaka...thu xpe...
now fa lak kne private kan tuk seketika...or mybe selamnya...
tngk la cam na...=)