U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, January 5, 2010

di sebalik tabir.

assalamualaikum.
puashati tengok gambar tunang aku?
hope puashati lah kan.
gambar takde la banyak sangat.
dan takdelah cun pon.
maklumlah gune camera bese2 sajork.
tak upah jurukamera bertauliah pon.
huhuhu.
skank aku nak ajak kowang tengok gamba2 di sebalik tabir majlis tunang aku lak.
nak?
nak?
ngeeee~
j0mj0m.

adik aku yang paling kecil dengan nenek aku belah mak aku.
tengok ape tu?
tunggu r0mbongan ke?
lambat lagi t0kwan.
sabo..

aku pakai inai, sume nak pakai inai.
dak laki pon nak berinai jugak?
gasak ko la labuu.

ini duy0ng bunting sedang berinai.
duy0ng bunting ni bawu 20 tau.
yang membuntingkan die mamat pakai baju puteh kat gamba atas sinun.

pas tungtangtungtang inai mekap bagai,
r0mbongan selamat sampai akhirnya.
dan majlis berlangsung dengan jayanya.
jap.
itu cerita di siang hari.
belom cerita di malam hari lagi.
heheheheheeee.

akibat rase tamak haloba serta tak puas ati dengan jumlah gamba yang ditangkap di siang hari,
belangsung pula adegan snap2 gamba di malam hari.

kesian adik laki aku penat tangkap gamba minah senget sowg nim.
munc0ng lagi mulot tuuu.


amek kau sengal die da datang.
gelak besar zeri.

juruf0to baring kepenatan selepas seharian buat keje amek gamba tak berbayar.
heheheheheee.

2 pembebel berjaya:

oOp! patem :P said...

bongok,nate apo gamba aku udoh tuh!

ann frendly said...

hihihik.. macam2 gelagat.... gelihati tgk gelagat adik atien.. sian.. penat dia amex gambo.. terbaring teroz kat karpet.. hihihik..