U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, December 30, 2009

pasang azam baru.

2009 sudah tidak sabar2 menutup tirai. 2010 bakal menyusul. sungguh cepat masa berlalu. banyak kenangan pahit manis aku taun 2009 nim. huhuhuhuhh. sempena kedatangan 2010 ini, ramai yang sudah memasang azam. aku pon. nak tau azam aku? jengjengjeng.


azzam idola tecikku. =P

1. aku takma0 marah2 lagi. dan ingin belajar memahami. kesian si budak masyam itu. sik kne marah saje. buat dak masyam, dak ch0mei nak mintak maaf sangatsangat dari hujung rambut sampai hujung kuku jari kaki dak ch0mei, sebab banyak lukakan hati dak masyam. even dak masyam tak pernah mengeluh, dak ch0mei tau dak masyam penat melayan dak ch0mei, dan penat memujuk hati sendiri. dak ch0mei mintak maaf ye. buat bakal kakak2 ipar serta anak2 sedare yang sedang membace ni, saye takde niat pon nak marah2 dia. mungkin sebab dia terlalu manjekan saye, saye jadi ceni. teng0k! salah sendri tapi masih nak salahkan dak masyam! ta gune t0l dak ch0mei nim. huhuhuuu. hahahahahaaaa. harap jangan marah saye. saye sayang dia sepenuh hati saye. even dak masyam salu pertikaikan. haih.

malulakcakapcenikakakiparjangangelak0kay =P

2. sem ni nak blaja m0lek2. nak tambah pointer. cgpa aku masyaAllah ter0k sangatsangat. kalau tak baiki sem ni, alamatnye mencanak la aku last sem nanti. takkan nak cgpa biasebiase aje kan? kang susah pulak nak mintak further study nanti. tu pon kalau boley sambung. b0ley kan dak masyam? b0ley tak? b0ley kan? tenyit tenyit mate sket! heheheheheee. dak masyam cakap, kalau dapat 3.6, dak masyam nak adiahkan lappie bawu.. jengjeng.. nak lappie bawuuuu! aaaaaa! banyaknye 3.6... takley tuw0nkn sket ke syarat tu? hukhuk.

3. wa ingat ma0 sambung blaja jahit baju la. wa talak tau bile wa nak start. tapi wa lase wa memang kne blaja jahit maaaa. tapi bila wa neng0k jadual blaja sk0la wa, wa talak tau bila mase seswai. macam wa talak ade mase untuk berhuhahuha pulak. bile wa belek purse wa, wa rase wa talak mampu ma0 bayar yuran pengajian menjahit wa. tapi wa perlu blaja jahit jugak. sebab wa perlu cali luit wooo. ingat wa ma0 amek upah jahit baju bile da pandai. luit mara talak cukup untuk tampung id0p wa halihali wooo. sikalang wa kne carik luit manyakmanyak bukan saje untuk tampung halihali wa, tapi jugak sebab wa ma0 tawen dengan itu dak masyam tawun lepan..

4. nak blaja masak! hahahahahahahahaaa., aku tak pasti macamana aku ley ade azam ceni. kalau dulu, ble umibaba aku seb0k suh masuk dapur blaja masak, aku jawap dengan riak 'takpe.kakak kan nanti keje bag0s duit banyak s0 upah maid lew!'.. hehehehehee. tapi sekarang? aku rase aku nak belajar masak. lagi2 masak masakan kegemaran si dak masyam. huhuhuh. ape dak masyam suke ye? mcD! hahahahahaaa. masak mcD b0ley tak? wekwekk!


itu saje lah kot? iye itu saje untuk taun 2010. takley tamak sangat kang kejang ot0t lak nak merealisasikan azam. empat ni p0n aku rase da sesak nafas. fuhfuh. d0akan aku. heheheheeee.

3 pembebel berjaya:

amer|zhafran said...

clap2..hehehe..azam yg kena capai..

satu lagi weh..cpt2 dpt anak ek..hehehe

atienalova said...

erkkk!
heheheheheeee.
nek n0k twin!
hakhak.

leEya said...

ingin menjadi model?

lawati http://hannahtalent.blogspot.com/2009/12/igin-menjadi-model.html

kalaw u join contest ny..jgn lupe ltak link i k,,tok bgtau dari mana u taw pasal contest ny