U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, November 3, 2009

bengang part 2

final exam mood.
sumpah takde mo0d.
paper susah cam s**l.
aik since bile pulak aku tut-kan sumpah seranah aku?
hahahahaaa.
kene brubah.
iye.

aku yang memang sentiase
emo+tenten+busy+malass+mantok => takde mo0d
makin jadik takde mo0d minggu nim.
penat kot stdy.
aku stdy?
hahahahaaaa boley pecaye ke?
ngeeee~

gamba budak tensen.

oh.
bangun tito pagi tadi, macam biaselah bende petame aku buat tiap pagi yang indah adalah mandi.
mandi tralalalalaaaaa sabun syampoo bagai noo.
pas mandi aku pn amek sikat rambut.
dan meneruskan aktiviti yang aku sangat tidak suke buat.
iaitu menyikat rambut sendrik.
tau ape jadik?
TENGOK!!

ambek kau!
boley buat rambut palsu neh!
sape nak bli ngan aku?
singgit selai hahahaa.
mokcik kayoooo~

4 pembebel berjaya:

imanalova said...

ehehe~
jual rambut boley?

eheheh sabausabau

atienalova said...

hahahaa.
boley la kot?
klu tak mane nak amek rambut wat rambut palsu.
ke amek rambut kude?
0_o

Sofeah said...

ish...da nk jdik botak kew?
tulah...jgn sik rebond jew rambut k..

atienalova said...

aaaaa~
mmg sik rebond je.
ta boley yek?