U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, October 7, 2009

harihariku.

seminggu dua nim kota bharu salu dilanda ribut.
ribut ka? iye ribut.
angin kencang tiap petang. risau aku.
cane tak risau, ritu aku tepakse tukar cermin depan kenari kesayangan aku tu. sebabnye?
atap kolej aku tus terbang ditiup angin.
dan hinggap atas cermin tu.
hinggap?

yep. cermin retak menanti belah.
ma0 nangis aku nengok.
dah la aku sengs0wang time tu.
kengkawan sume da balik.

sedey tengok cermin retak.
sedey dok tec0ngok sengsowang tanpa teman.
ahh.
kesunyian.

dan.
aku benaseb baik.
sebab ade yang sponser tukar cermin.
oh terima kasih banyakbanyak.
da lame pasang niat nak tukar cermin itu.
hahahahahahaaaa.
gelak senang hati.

aih?
post ni pasal cermin je ke?
niat nak cakap pasal mende lain.
hahahahahaaaa.
next entry lah.
byebye~

2 pembebel berjaya:

fuzz said...

sian ko kan..
aq hanya dpt melihat jek...
tp x pe, kudos tu sponsor..
sape la tu ek..
hehe
;P

atienalova said...

kontraktor atap tu laaa.
mmg patut pn die sponserrr.
huhuh.