U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, October 19, 2009

dan aku menangis lagi.

19 october 2009.
aku takmo lupe hari ini.
takm0. takmo. takm0.
hari sedih aku kot.
haih.

kenape ye?
sebab aku rase hidup aku kosong.
kosong.
ade teman tapi rase seperti sendiri.
susah senang tanggung sendiri.
orang yang diharapharap entah ke mana.
what a life.

petang tadi aku basah kuyup.
lebat sungguh hujan tadi.
dan aku sendiri.
tetap sendiri.

aku cuba senyum.
tapi tak berjaya.
ada air mata dipipi.
menitis.
sebati bersama hujan.

4 pembebel berjaya:

Naquiah Umairah said...

atien..naq xtau pon atien bsh kuyup..im so sori 4 u..kte dpt nsb yg same..naq pon kuyup gak isnin lps..suma sbb nk ralisasikn impian sorg shbt..lazly, die xda pon say tq kat naq..sadiz tol..sob3..

imanalova said...

=(

atienalova said...

naq..
sabarrr.
da naseb badan..
huhuh.

IN-faz said...

salam...cian atin...
xpe...
mgkin ada hikmah....
mana tau atien x mandi betul2 pg td...
2 y mandi hujan 2...
biar bersih cikit,hehehe...