U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, September 8, 2009

aku hanyelah aku.

tak mungkin aku boley tandingi mereka..
kerane aku hanyalah aku..
aku bukan mereka..
mereka yang pernah kau sanjung..

iye..
mereka hebat..
hebat sehingga mampu pengaruh hidup kau..
dulu, kini dan selamenya..

aku tak sehebat beliau dan beliau..
aku tak mampu hilangkan beliau dan beliau..

kau mungkin rase aku terlalu sensetip..
kau mungkin akan cakap aku tak perlu rase begitu..
kau mungkin akan cakap aku memang bukan mereka..
kau mungkin akan cakap atienalova adalah atienalova..

iye..
aku adalah aku..
aku yang tidak berdaya..
aku yang hanya mampu mengalah..

mungkin itulah harga yang perlu aku bayar..
untuk rase sedikit bahagia..
mungkin..

0 pembebel berjaya: