U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, August 11, 2009

tok guru??




aku dapat ni mase check email tadi. mengeluh aku sekejap. ramal meramal ramalan. huhuh. pelik kengkadang manusia nim. yang tak halal tu jugak yang dipilih. tak halal maknenye haram bukan? betulkan aku jika aku silap. hurmmm.

yang aku peliknya, nape la susahsusah send mende alah ni kat aku? dari mane la die dapat email aku? dan lagi pelik, nape nak gtau sume owg? bek pulon sowg2 je ilmu tok guru tu. lagi sikit owg lagi senang nak menang ramalan tu. kn? kn? kn? hahahahaaaa.



p/s: tok guru, tok guru, tolong ramal soklan final saye BOLEY?

4 pembebel berjaya:

NM. Amalina said...

haha.
nk utk final ak gak

imanalova said...

lau nak untuk result bola tak ley ker???wekwekwek....

atienalova said...

Nur Mariaminul Amalina.
lawa name?
bestkn klu ta0 soklan final?
hahahaaa.

atienalova said...

result bola pn ok gak kn?
hahahahaa.
kayekaye~