U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, August 25, 2009

seswatu yang mungkin kau tidak tahu..dan tidak perlu tahu..tapi aku nak gtau jugak..

duatiga hari ni aku rase amat bohsan berada di kota bharu.. dan aku merindui suasana keriangan dahulukala. echeh. dahulukala?

yes.. aku rindukan uia PJ!!

eh? uia PJ? nape tetibe aku rindu tempat tu? hahahaa. aku de banyak kenangan pahit manis kat sinun. well, kpd para follower yang masih tidak tahu, aku bekas pelajar institusi tersebut. tapi kne dismiss sebab pandai sangat. hahahahahahaaa.

1st, aku rindu sangatsangatsangat suasana ramadhan kt sinun. tiaptiap ari lepas klas kompem kluar pegi bazar ramadhan kt tepi tu. pusingpusing patlime kali baru decide nak makan pe. bukan susah ngat pn nak decide nak makan pe. tapi saje nak jalanjalan cuci mate kenyit sane kenyit sini. ngeeee~ lepastu kalut nak lik bilik yang jaraknye punyela ja0h. kejar mase nk bebuke neh! pas melantak cam xpenah jumpe makanan, terkejar pulak ke masjid nak g terawikh. aku gi masjid sebab de laki. kat asrama ade je wat solat terawikh tapi kt masjid lagi afdhal kn? kn? lalalalalaaa~ nk gi masjid sengaje angkat kain nak tunjuk betis. macam bong0k saje! hihihihiiiii.. mase ngah terawikh mate dah lali kenyang sangat. ade membe sampai tetit0 dalam sembahyang!

2nd, aku rindu sangatsangat aksiaksi aku lompat pagar dulu. skank da takley lompat pagar lagi. sebab kptm xde pagar. nnti aku lompat pagar rumah lak. hahahaa. s0not main l0mpatl0mpat pagar nih. lompat pegi s14 je pon. lepak mamak. kgkadang pegi hartamas ikot dakdak ni layan snooker. mase tu rase bosan hidop centu tiaptiap malam. tapi skank ase rindu pulak. haih.


3rd, aku rindu nak lepak ngan bella, aten n chuemei kat bilik diowang. nih la besties aku kat sinun. asrama diowg ja0h dari asrama aku. 2-3 blok jugak la dari asrama aku. kul 2-3 pagi baru gerak lik asrama aku. nak balik kne menyelinap lekl0k. jgn kasik teserempak ngan pkguard. nnti di0wg bajet aku baru l0mpat masuk dari luar! hihihihiiii. pastu mate meliar hati bedebar jgnla tesempak ngan hantu uia. banyak wooooo hantu kat sane. paling xley bla hantu jual karipap. siot saje jual karipap malam2 sape nak beli!? klu rase mate xley tito g, lompat pagar lesapppp. eh? ble mase aku tito??

4th, pengalaman xley bla ble aku tepakse duk dalam bonet gen2 dakdak ni nak kuar dari penjare tus. huahuahua. cuak siot ble pkguard suh bukak bonet kete. seb bek si jambu trus blah centu je. sian die xpasalpasal kne wat ic baru sbb xsempat nak amek kt guard tu. maaf ye jambu. ngeee~

actually banyak sangat bende yang aku rindu kat sinun. nak tulis kt sinin macam sangat panjang. ntah ble ley have fun centu lagi?

kgkadang bile pk aku baru 22 tahun, ase cam banyak lagi yang aku tak rase. aku blom jejak semua negeri kat malaysia nih. sabah sarawak blom singgah lagi. tempat lain jangan harap. aku blom jejak kaki kat club lagi. weh aku tingin weh. hahahahahaaa. yela kat uia nun aku xsempat nak g club. xde sape nk bawak aku. puas merayu kot. yela sape nak bawak aku pegi equestrian club kn? lalalalalalaaaa~

tapi ble pk balik, aku dah 22. tak perlu lagi berperangai cam dulu. kan? hurmmm.



amacam? korang ade pengalaman macam aku? cheh. ayat bangge gle. hihihiiii. sebab perangai ceni la aku kne dismiss tau. so pengajarannye, jangan hanye mainmain. belajar pun perlu.

8 pembebel berjaya:

imanalova said...

hidung semua sama

Sofeah said...

semua ader dua lubang..
kehkehkeh....
jgn mara..lalalaalalal~

hilman.fikry said...

jemput bukak pose kat tulisan gua. =D

Hydaya said...

memori ng aku?
nak jugakkk...

atenzuppe said...

sape kate tader??hahaha
ako sme je ngn kaw...
ako pn lompat gak pagar tuh..
sape aja?? ko jugaaakkkk..
hahaha..

Hydaya said...

siot ko.da kantoi da sape yg tido mse terawih.adess.

atienalova said...

hahahahaaa.
pungguk r0ckstar.
sape tito mase terawih wei?
lalalaaaa~

atienalova said...

aten.
aku ke yg ajar ko?
hukhuk.
ase besalah pulakk.
hahahahaaaa.