U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, August 12, 2009

Letting go.

im gonna get rid of this thing a-s-a-p.
oh my n78.
im so sorry.
sorry coz im letting u go.
know uve always be there for me.
currently mo0d: sad
(tipu saje. wahahahaa!)

banyak jase kau kat aku kn?
yelaaaa.
ngan mende alah bename n78 ni la aku kontek sume owg.
call sane call sini sakapsakap.
tekan sane tekan sini tot tet tot tet mesej.
dan yg palim penting,
dengan die jugak aku duk wat muke kun0nnye sh0mei,
n snapsnap picture.
yela aku manede slr cm owg len.
macam niiiiiiii.
oh.....

tingin nak ade tp xmampu.
hukhukk.

eheh.
emo pulakkk.
aku ngah pikirpikir nih.
da lame pikir act.
nak tukar hp pe.
any suggestion?



mood: kinda teruja nak tukar hp baruuuu~
nk bli hp pe ni weh???

10 pembebel berjaya:

Arif Dzulkifli said...

hahaha..ak br je tkar hp..ari tu ntah cmne bleh g usha2 kdai hp,trus jtuh ati kt stu hp ni..angkat trus,tolak yg lme tnpa bfkir pnjang..tp skang kne pk pnjang blk ar cmne nk idup..ak da pokai!!!

atok said...

bestka hp button kcik2 ney? ehjeh

lyndadyana said...

public phone ok?
hehe...
jimat2...

Silverleaf said...

oh oh if u got the dough i suggest nokia n97...goshhhhhhhhhh amazing.....

atienalova said...

imyorke.
aku tanye pendapat.
ko saje nak gtau ko de hp baru kn?
huhuh.
belagak!
=P

atienalova said...

atok.
beshbesh hp button techiktechik.
button die dekatdekat je.
hp baru button besabesa ja0hja0h.
susah nak taip!
grrrr!

atienalova said...

lyndadyana.
patah bawu saye!!

atienalova said...

silverleaf.
n97?
alamak.
da tebeli n81 ni.
cane?
cane?
huhuh.

Arif Dzulkifli said...

berlagak itu macho..xcaye tnye yan ngan yati..dorg yg ajar..hahaha

atienalova said...

huh.
aku da agak daaa.
mesti diowg yg ajar.
haih.
meh aku ajar jadik humble sket meh.
agagagagaaaa~