U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, July 2, 2009

terima kasih sayang.

cam da lame sangat aku tak post enti baru kan? kinda busy lately. busy buat apekah? well aku jadik fasilitator lagi untuk kali ke2 semase cuti ini. rajinnye? huh. aku terpakse. nak resign tapi tidak boleh. eheh.

isnin lepas, 29hb adalah pendaftaran pelajar baru pradiploma dan diploma sains kolej polytech mara kota bharu, seliaan uitm. selase terus start program orientasi. budak2 baru ni sangat senang diuruskan. sangat mendengar kata dan berdisiplin. berlainan dengan budak2 yang bef0re ni. agaknye kenapa ya?

since da seharian kepenatan di kolej, i had ended up restlessly at night. i did not answer calls and messages since i fall asleep once kepala aku tersentuh bantal! menjadi fasi adalah sangat penat ok. even aku xde la banyak keje sangat.

*jelir lidah*

then ade yang cam terase hati sebab aku cam xde mase layan die. aku tau die kecik hati. die nak merajuk, tapi terpakse batalkan niat merajuk sebab tau aku tak reti pujuk. kesian die bukan? waktu siang aku sebok jadik fasi. malam pon kengkadang tepakse lepak kolej gak. kul 1 atau 2 pagi baru aku free. mase tuh aku da penat sangatsangat sampaikn tetito. aku try bahagi mase untuk die. supaya die tak rase diabaikan. tapi.....

*silent mod*

kengkadang aku penat, sampaikan aku hilang mo0d nak layan die. tapi die tetap sabar layan kerenah aku. terima kasih sayang. kesabaranmu menambat hatiku.

1 pembebel berjaya:

imanalova said...

*silent mod*
=)