U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, June 23, 2009

sh0wing my its-not-my-fault face.

engkau memang tak paham bahase melayu kan? engkau tahu aku tak suke engkau merayu melalak mencarut, yang kau buat jugak kenapa??

maaf. ini entri ketidakpuasan hati aku. jangan banyak tanye. hahahahahahahahaaaa!

perhatian. entri ini tidak ade kne mengena dgn kucing itam yang aku pijak mamp0s dulu. tapi ade kene mengena dengan orang yang aku tak puas ati di mase ini. hahahahaaaa!

****

kepada engkau!

ape yang kau patut diamkan, ko g canang satu dunia. pastu buat suara manje gelakgelak dan cakap ko tak sengaje. ape yang ko ma0 aku cakap? "oh xpe. aku tak kesah." centu??

bile ko susah, aku lah tempat ko begantung harap. eh xpe. aku kan baik hati. aku mesti ma0 tolong. tapi klu senang, usahkan batang hidung, bayangbayang ko yang cm anak gajah tuh pn xnampak! mane hilang haaaa?

dan engkau. jangan kasik harapan palsu! oh sangatsangat benci! harapan palsu? contoh cam ko ckp nak temankan aku g cuci rambut. tapi akhirnye ko diam membisu. alahai. tolong la jangan wat aku beharap. benci tawu??

dan engkau jugak. tak payah la tiputipu sane sini. for God sake aku sangat meluat ble ko cakap merapu merepek. ase cam nak robekrobek je mul0t ko tuh. geram btol haku! kalau ko xde pembaris, cakap je xde. aku xkesah lah. aku b0ley belikan patpl0h pembaris untuk ko lah!


****

sekian dari saye.

0 pembebel berjaya: