U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, June 3, 2009

di awal pagi ini.

when i received his call early at 5.47am, i wasnt awake enough to have a conversation. act i wasnt aware of whose calling me. sedar2 je da cakap hello. hearing his voice, its heart-calming. hahahaaa. ade ke pekataan centu? ade la kot?


saya: hello.
dia: hello bby. (die sangat penyabar itu aku akui.)
saya: ermmm. (mamai lagi malas nak cakap lagipun hati membara lagi tak tahu mengape)
dia: bby bangun solat k. da subuh.
saya: oh. okay.


saya yang malumalu sendiri terus bangun. hahahahaaa. hampir setengah jam belalu, phone bunyik lagi. kn0w whose calling me. biar die bunyik lame2 sket saje nak dera die. bencinta. wekkk!


dia: bby. bangun tak ni?
saya: da bangun laa. ish. senyum sendirik jangan kasik die prasan!




p/s: kenapa hati berbara membara? oh Tuhan tolong buangkan dendamku. die tak salah wahai Tuhan. sesungguhnya prasangka itu adalah syaitan. aiy0k!

2 pembebel berjaya:

imanalova said...

hello...hello...helloo...

amer|zhafran said...

hehehe...