U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, June 12, 2009

anugerah mimpi terburuk jatuh kepadaaaaaaa:

aku penah share ngan dak2 klas aku, (mase tu aku sem1 kat kptm neh, klas BI madam Salizan), yang aku salu mimpi buruk. mimpi jatuh tangga. iye kedengaran seperti agak kelakar disitu. tapi itu mimpi terburuk seumur hidupku.

kenapa dalam banyakbanyak mimpi, mimpi jatoh tangga gak yang aku anugerahkan sebagai mimpi terburukku? hakhak. mengape ye? heeee~

jawapannye sebab aku salu sangat mimpi centu!! tensen aku! nak temuntah tau tak sik dapat mimpi versi yang same?? yang betukar adalah jenis tngga. dan situasi. hey aku tak mintak jenis tangga tu berubah. tapi besh jugak takde la buhsan ngat kan? hukhuk. nak tau cane mimpimimpi aku itu?

dalam mimpi tu aku ngah sebok memdaki tangga yang amat tinggi dan curam. tak tau nak naik g mane. dan tangga yang aku bawu pijak tu, cepatcepat reput dan hancus bekecai besepaisepai cam tanah gambut diramas. tak pun hancus cam biskut raye yang sedap gle tuh. tanggas tus hancus biles akus pijaks! tangans akus laks tekapaiskapais pauts pemegangs yangs licins cams beluts. oh tetibe ckp mcm sinchan lak. lalalalaaaa. siot aku benci mimpi jatuh tangga!

penah sekali aku mimpi, aku ngah cam cuakcuak gle nak daki tangga tak0t jatoh same ngan tangga kat bawah. tetibe aku pasan de sum1 kat dpan aku. samesame ngah cuak daki tangga tak0t jat0h gak. da la daki tangga tu lembab gle. ma0 nanges aku kt situ gak. da nak jat0h k0t. jat0h bukan sembarangan jat0h, tapi ni kes jat0h cam jat0h gun0ng. gun0ng yang sangatsangatsangatsangat curam. klu jat0h k0mpem kepale besepaisepai kuar sume 0tak perut teburai 0h takley bayang!

penah sekali aku mimpi de sum1 hulurkan tangan nak sambut aku. tapi tetibe die hilang centu aje. dan aku jat0h. terus jat0h. hurmmm.

dan sekali jugak mimpi jat0h tangga dan 0wg gelakkan aku. tak gune punye 0wang. gelak beramairamai lak tu. memang takley dimaafkan. dendam tol. klu aku jumpe, memang aku siatsiatsiat kulit diowg. tapi masalahnye, aku tak knl s0wg pn dlm mimpi aku tu. tak sempat nk tgk bt0l2. hurmm.

dan banyakbanyak kali aku mimpi daki tangga s0wg diri. nanges s0wg diri sebab tepakse besusah payah s0wg diri. iye s0wg diri.

dan aku terus mendaki. dan akan terus mendaki. hingga ke tempat paling atas. mampukah aku?

madam Salizan penah nasehat aku, die suh aku g jumpe ustaz ustazah dan kongsi mimpi ni ngan diowg. mungkin ade maksud tesirat dan tesurat. macam parah je? tapi aku wat dunn0 je nasehat die tu. tak0t sbenanye. hakhak.

tapi aku ase aku tau nape aku salu mimpi ceni. aku tau. iye atienalova. sila berusaha supaya tidak akan jat0h. supaya tidak akan jat0h lagi. chaiy0k! chaiy0k!

6 pembebel berjaya:

geeds said...

haha.
pity u darl.
sayas mahus mimpis jugas.
tapis malangnyas sayas sangats lahs susahs naks dapats mimpis-mimpis nis...
=_="

maafs...dahs jangkits cakaps sin chan jugas.
haha~
:P

atienalova said...

better with0ut mimpi klu mimpi pun mimpi ngeri..
kn?
kn?
weeee~

amer|zhafran said...

hahaa..

kesian...

mintak2 jatuh sungguh kt tangga kptm tu..

kasi fames sket..

lalala

imanalova said...

huh!

atienalova said...

adeii..
da xsamgup femes kt situuu.
xkan nak femes tiap sem kot?
ahakz.
pasan lak.
ngeeee~

Arif Dzulkifli said...

adeh..xdop mnde laen ke mum nk mmpi..xmnarik lasum..hahahaha