U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, May 30, 2009

susahnye jadik fasilitator.

omg aku xtau lak jadik akak fasi ni sangatsangatsangat mencabar kewibawaan sebagai seorang orang. ahahahahaaaa. pelik bukan? tapi tu yang terjadik.

dipendekkan cter, aku salah sowang fasi untuk minggu induksi kat kolej aku. student baru tak ramai pon. bape kerat sangat la yang dafta untuk sem ni. tapi nak uruskn diowg ni punye la SUSAH! MENYAKITKAN HATI! tau ngak?

disiplin xde. ZERO. poyo. bajet bagos sangat. mulot xreti nak jage sukasuki hati je mem-babi, mem-bodoh, mencarutkan kami sebagai fasi padahal kami layan adikadik junior ni baik yang amat.

pernah tak kowang kne minggu induksi yang CLEAN tanpa denda? penah tak akak2 dan abang2 fasi kowang sesenang jerk kasik kebenaran kalau kowang nak excuse? penah x fasi2 wat dono je klu kowg kantoi tipu sakit padahal kuar makan?

TIDAK bukan?

aku ingat lagi pengalaman aku induksi kat matrik uia dl. opsss. hahahahaaa. terlepas cakap sudaaa. heheheee. xyah cter la mesti sume de pengalaman minggu orientasi kan? aku ase tu minggu paling dahsyat ah dalam idop. sebab xcukup tito tapi sik bekejaran sane sini. da la xknl sesape kt uia tuh. xde membe kot. huh! nk cakap dende, macam2 jenis dende aku da kne. nak list panjang ngat. hahahaaa. arghhh! tetibe rindu uia. aduyai~

tapi bebeza ngan minggu orientasi kat kolej aku ni. cube kowang bayangkan, malam MU kalah ngan barcelona tuh, abang2 fasi BAWAK junior2 laki ni pegi tgk bola. dalam tentatif program, da termaktub kul7 da de kne ade kt dpn kolej, tapi 7.45 bawu dak2 ni smpai dan kitowang wat dono je just kasik nasihat nk punctual. XDE DENDE POWN! dan kitowg boley lak wat dono klu kowg pakai selipar jamban nak wat aerobik pagi2! mase ngah senaman pagi2 pn, dak2 junior neh cam SIAL x ikut kate fasi. bengang tol ngan diowang neh. makbapak xajar ke weh? ni la owang cakap kecik-kecik xmo MAMPOS da besa susahkan owg lak. huh!

kt tmpt len ade x centu? aku berani bet xde tmpt blaja len wat centu.

kalau ye pn xrespect kami sebagai fasi, respect la kami sebagai manusia.




p/s: kepada rafie, sabo yek? takot aku tgk ko marah. cam singe lapo dowh. hahahahaaa.
p/s lagik: kepada suami tersayang, maaf sebab busy minggu ni. hurmm.

4 pembebel berjaya:

imanalova said...

hmmm yang pg cari penyakit wat pe???huhuh sabou aje lah...marah2 ni tandenye sayang...hahaha kot ader yang sayang kat bdk2 junior tu hahaha

P/s: :-)

anak laut said...

banyakkan sabar...salam ziarah pagi...

atok said...

teringat orientasi kat hostel dlu.
men antu2.
ahah

geeds said...

eh?
budak baru da msuk eh?
awalnye...
course apew?
cuti dikorban untuk junior yang x mengikut kata.
budak baru belajar tuh.
xtau pape agy~
tp xtau arh kalo lme2 pown kekal cmtu.

toink. toink.
lari keluar dulu~