U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, May 4, 2009

kisah lelaki islam.

"Seorang lelaki islam ponteng sembahyang Jumaat. Sebaliknya dia masuk hutan untuk memburu ayam hutan. Sedang dia terhendap2 di dalam semak, tiba2 dia berlanggar dengan seekor HARIMAU yang sedang lena tidur.


Dia begitu terkejut sehingga senapangnya tercampak lalu tergelungsur kedalam jurang. Dia pula tergolek ke arah lain, jatuh ke atas batu dan...

KRAKKKK! Kedua2 kakinya patah.


HARIMAU tadi terus menghambatnya, sedangkan dia dah tak boleh bergerak lagi.


"Ya Allah," doa lelaki tersebut, "Ampunilah dosaku kerana ponteng sembahyang jumaat pada hari Jumaat yang mulia ini...

Ampunilah aku ya Allah... makbulkan hajat ku ini... jadikanlah HARIMAU yang memburuku HARIMAU yang beriman... tolong la ya Allah! Aminnn.."

Tiba2 guruh berdentum! HARIMAU tadi tiba2 terhenti betul2 di hadapan lelaki tadi.


Tiba-tiba... ...

Sambil menadah kedua2 kaki depannya ke langit .. HARIMAU tersebut pun berdoa, "Allahumma barik lana, fima razaktana, wa qina azzabbannar.
Amin

10 pembebel berjaya:

Hussaini Mustafa said...

ahahahahaha...
entri ini sgt lawak.
gua kompem xnk ponteng mayg jumaat da pasnih. -_-''

amer|zhafran said...

hahahaa..

lucu gila2..

mmg beriman btul laa harimau tu..

Liquid said...

haha lawak2.

mayb harimau tu harimau skola kowt... ehe =P

meself,Ms Fint said...

ini kisah pgajaran or kisah lucu? gabungan barangkali..

atienalova said...

saini.
cm salu p0nteng je?
lalalalaaaa.

atienalova said...

amer.
c0ntohila harima0 itu.
weeee~

atienalova said...

liquid.
skola ke?
skola fardu ain agaknye.
hehehehee.

atienalova said...

meself,Ms Fint.
agaknye la kot?
heheheee.
saje rehat2kn mindaa.

lofiel said...

hahaha...
bgus betul la harimau tu. blh insaf lelaki lau bace entri ni. he.

atienalova said...

ehehehee.
insaf ke?
bgos la klu insaf.