U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, May 26, 2009

cerita dari pangkor.

hanya 10 hari. tapi aku rase seperti sudah 10 minggu lamenya aku tak menaip kat sini. sangatsangatsangat rindu nak blog. tangan terasa gatai nak menaip. kepale da penuh dengan cerita. macam dah beratus perkara dah terjadi dan berlalu. terase sangat rugi tidak kongsi sume tu disini. huh!

straight to the point, ritu aku ke pangkor. 3 hari 2 mlm. pegi under kolej okay, bukan sesaje g nak men2. g camping kot. kursus fasilitator kolej P0lytech mara. jadi kak fasi la ambo pahni. ahahahahaaaa..

kitowg bertolak 24hb kul10 mlm from kolej. sampai kat lumut kul7 pagi. then kul 10lebey bawu nek feri g pangkor. sampai kat pangkor, satu pengalaman yang takkan dapat aku lupe ialah naik teksi atau lebey tepat van pink. sangat c0mel. tapi kec0melan die hanya untuk mengelirukan owg. diingatkan disini, JANGAN TERTIPU dengan kecomelan van2 ini.

nape aku ckp jgn tetipu? nape aku ckp tu pengalaman yg xkn aku lupe? sebab pengalaman naik van pink ni lebey kurang same macam naik rollercoster! siot jerk! cam nak mati je naik mende alah tuh! da la jalan kat pangkor tu sempit, berliku-liku, naik bukit turun bukit, driver die ley lak bawak van dengan rakusnya cam nak terbang. GILE! hahahahaaa. tapi best! ngeee~

ade 8 buah KPTM yang g camping tu. xperlula aku list KPTM mane kn? heheheheee. dan. yang paling aku menyampah yang amat, hade ke patut hp tersayang dan jam kitowg diambik dan diganti ngan bahan amanah, TELOR? xpatut gile ase. meroyan aku 3 ari xde hp! siot je kan? payah woo xde hp. ma0 mati ase xley kontek owg tesayang. dalam pale xde pk pasal mende lain SELAIN HANDPHONE! arghhh!

banyak aktiviti yg dijalankan. dan yang paling best time kne baring atas pasir tengahtengah malam dan pandang ke langit. banyak gle bintang. wei aku memang suke pandang langit kire bintang. aku jiwang? ko dengki ke? hahahaaaa. mase tu, tingat sangatsangat kat owg tesayang. sehatkah die? die watpe? ingat aku x? die da tito ke? die da makan? hurmm. ase cam nak nanges je time tu. yela nak call xdpt. hp tarak. hahahaaa. tapi lepas tu kne mara ngan ustaz kt sane sbb ingat pakwe, bukan parent. muahahahahaaa. malu sendrik. wekwekk!

yang xley bla mase tu ramai yang tetito. siap bedengkur lagi. dak yang bedengkur tu dk belah atas aku kot. kuat gle bedengkur. wat malu kaum je. hahahahaaa. xtahan aku nak gelak. owg suh tafakur, istighfar, selawat, ingat tuhan, die g tito lak. hampeh tol. aku lak sik ingat pakwe. bengong bukan? haih.

overall camping tu OKAY. tapi aku sumpah xtahan ngan makanan kat sane. xtau ah kalau tu mmg masakan owg perak atau x, tapi mmg sangatsangat xbesh. banyak minyak! dan pedas. oh aku xtahan. aku kt sane da mcm owg puase. sian kan? mmg xde selera ah. even lapo, tahankan aje! huhuhuh.

sekian cerita dari pulau. ngenggg! hahahahaaaaa.




nota pinggul: wahai suami, saye sangat sayang kamu.

6 pembebel berjaya:

DrSam said...

baca entry ni teringat ketika belajar dulu, 22 tahun lepas ke sana, braistorming kumpulan fasilitator juga :)

atienalova said...

alamak!
lamenyer!
heheheheee.

amer|zhafran said...

patut laa lamo xdgr kabar..

g pangkor..

haha..

shat ko mok cik weh??

IMANALONE said...
This comment has been removed by the author.
IMANALONE said...

000patut la bunyi sms
tep0n kena rampas rupenye

imanalova said...

000patut la bunyi sms kat tepon iman
tep0n kena rampas rupenye hehehe....