U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, April 18, 2009

sekali cinta, aku tetap cinta.

aih? aku? atienalova? bercakap tentang cinta?
ahahahahahahaaaa. nope. oh tidakkk. belom ade lagi lelaki sempurna yang mampu cairkan hati ini. chewah.

ahahahahaaa.
mane nak carik laki sempurna weh?


*******

tiap malam aku doa.
tolong aku ya Tuhan.
temukan aku dengan lelaki sempurna itu.
hukhuk.

*******

maknenye ape? maknenye disini, tajuk di atas tidak ade kene mengena dengan ape yang aku nak bebel kat sini. hihihihiiii. aku bengong, aku tahu. hahahahaaa.

oh. isnin ni, tanggal 20 april, maka bermulalah final exam aku. ahahahahahaaa. dan. aku masih tidak sedar diri, masih on9 25jam sehari. bengong bukan? sila cepuk aku. iye sila pijak aku manje manje. hahahahaaaa.


jauhkan aku dari laptop aku.
terminatelah broadband aku.
jauhkan juga handphone aku.
juga Tv.
juga radio.
juga kenari aku.
oh.
mati.
macam kne id0p kat zaman batu je ni?
hahahahaaaa.


tetibe tingat iklan kat hitz,
'never leave stdying to the very last minute.'





p/s: aku da dapat parcel aku! yay! xsabar nak share kat sini.... weeee~


nota kaki: is it an apple? or a apple?

5 pembebel berjaya:

khairul akmal bin azman said...

ni jenis setia ek?

tidak dikehendaki said...

hello, there's no such thing about 'the perfect one'. because no one does. NO ONE. PERIOD. wake up girl

amer|zhafran said...

cari macam saya..

hahaha...

gud luck atien...

lalala

atok said...

meh bg laptop,broadband,hp tu sume kat atok.
haha

yatie mj said...

ko nk aku je kn d smping ko?
hahahhahaha!!!