U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, April 13, 2009

kerana farhanfirdaus aku turutkan.

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

namanya atienalova. cara sebut = atin-nalova. aku suka nama tu. dan. aku guna nama tu dimana-mana.

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?


http://atienalova.blogspot.com/ , eheh. sebab tu nama aku laaa. ingat cter indon dealova? haaaa. dari situla datangnya atinalova. ahakz!

Apakah 'methode' penulisan dalam blog anda?

ermm. i write what i want. its mine kan? sukati aku lew. taksuke? jangan bace. wekkk!

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? sebabnya?

honestly tak pernah. sangat sayang blog ini.

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
farhanfirdaus?


blog yang ber-info. heheheee. kanak-kanak yang sedang tiup belon itu sangat comel btw. hihihiii.

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.


dan calon-calonnya ialah:

amirzhafran
syarinie
yatie MJ
im yorke
ann frendly

5 pembebel berjaya:

a said...

atin-nalova
kelakar tapi comel

hehehe

;)

atienalova said...

heheheheee.
klakar ke?
gee.
thnkz!

a said...

sama-sama

agak kelakar la jugak
berbanding adlin aman ramli wt lawak kt apbh kelmarin

huahuahua

(tersedak adlin yg sedang melantak megi slurppp itu)~

atienalova said...

huh.
pity him.
hihihih.

paan said...

maaf baru nak komen..bz sikit..hehe.
thanks sebab balas tag nie..thanks sebab puji blog aku yang sedikit info tue.tq