U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, March 3, 2009

dan sebenarnya...

This morning i somehow overheard a song that express my soul. dengar sekali dah syok dengar banyakbanyak kali lagi best. its 'dan sebenarnya' from Yuna @ Yunalis. Ever heard about her? God! You know who? Shes Norah Jones versi Malaysia. She is talented, write her own song, can perform solo or in group, play piano and guitar, oh before I forget - wear tudung! Her voice? Exotic and I think I already fall in love with her song.


ENJOY!

Oh Bulan..
Enggan melayan diriku lagi
Pabila airmata membasahi pipi
Dan lagu lagu di radio seolah olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu
Kau juga menyintai aku

Ku enggan berpura pura ku bahagia
Ku enggan melihat kau bersama si dia
Oh ku akui cemburu
Mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku

Pabila kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar-benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air

Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih.. bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku

Oh...

Dan Sebenarnya ..
Dan Sebenarnya ..
Aku rindu ..

Dan Sebenarnya ..
Dan Sebenarnya ..
Aku tak mampu .. tanpamu..




4 pembebel berjaya:

atok said...

try dgr deeper conversation lak!
eheh ;DD

Syariniey Amran said...

atien
nak tengok pic die
t upload ek
hehe
oh ya,
kamu ditag :P

Syariniey Amran said...

xder muka yuna
bila kita klik
die kuar
"This video is not currently available"
huhuhuhuhu

atienalova said...

eh?
xdpt ke?
ish2.
napeeee...?