U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, March 7, 2009

berlaku sedikit perubahan disini.

mase start membl0g neh, aku memang tak reti pape. aku start ngan ZERO. yang aku ta0, aku nak blog. aku dengki tengok orang len ade blog. eh aku pun nak gak! ahahahahaaaa.

mase tuh page aku simple je. hitam. tulisan putih. memang gelap gile ah. lebih kurang cam page yorke. tapi takpe. aku suke hitam. hitam itu menawan. kan yorke? kun0nnye emo la. even hati gadis. hati gadiss? hurmm. betol ke? hihihiiiii.

agak lame aku bertahan dengan imej emo. sampai la aku buhsan dan terasa ingin menukar imej emo kepada girly. so page aku yang dari kaler hitam, bertukar jadi kaler pink. pink terang gilegilegile. yark! memang gewli. aku pun tatawu cane aku ley pilih background tuh. sungguh menyakitkan mate. sumpah aku tak suke. itu bukan jiwa aku ok.

so skank aku dengan suda tukar background page aku nim. kaler ija0 lak. asal kaler ija0 meh? aku pun tatawu. nampak c0mel kot? c0mel tak? ahahahahaaaa. 0k tak k0wang ase? takde la besh sangatsangat. tapi boley la diterima mateku ini. rase sejuk gak ah mate aku ni memandang. tatawu la cane mate kowang. h0pe b0ley time. huhuhuuuu.


***********


btw, ni nak citer sket pasal hari-hari aku disini. its been a hectic weekend l0rh. aku sangat busy. actually bulan ni, kelab sains uitm kolej aku ( Kolej Poly-Tech Mara Kota Bharu) ade menganjurkan pertandingan explorace bermula semalam (6 mac 09) dan hari ni (7 mac 09). ni kire event tahunan wajib kitowang kat sini. game ni cam amazing race la kun0n2. aku j0in sebagai AJK je. nak j0in men kejar2 ni tak0t semp0t. lalalalalaaaaa.


seramai 60 pasukan yang terdiri dari 3orang setiap pasukan menyertai pertandingan ini. eceh ayat skema sudah keluar. ahahahahaaaaa. peserta terdiri daripada pelajar kptm kota bharu, pelajar kptm nursing kemumin, lecturer, serta staf kptm kb. diowang sungguh sp0rting!

alhamdulillah, saringan pertama dan kedua sudah berlalu. kini tinggal final sahaja iaitu pada 14 mac ini. insyaAllah akan aku upload picca sepanjang event ini sesegera yang mungkin. maybe in the next entri. skank aku amat penat. heheheheheee. nantikan kemunculannya..


aku yang kepenatan melebihi peserta. lalalalalaaaa.



3 pembebel berjaya:

Arif Dzulkifli said...

hellooww bai..page ko je emo k..page ak hensem..tp page kte mmg simple kn..sesimple ak yg simple..ko ak tatau..waahahahaha..

yatie mj said...

perubahan la sgtttttttttttttttttt!

amer|zhafran said...

hahaha..

bgs2...stedy sep kito...

sep kito sep hijau...

hehehe...