U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, March 17, 2009

sekali lagi aku mendaki tangga yang reput...

aku tak ta0 cane nak express perasaan aku skank neh. marah? geram? sakit hati? malu? risau? tensen? benci? hadoi. sumpah aku tak tao. sume rase becampur aduk.

oh. korang nak tao asal aku jadi cenggini? sebab mulot2 dak laki kolej haku yang cam cibai lahanat. ngumpat kalah babun hutan. kalau ngumpat je xpe gakz. ni siap tok0k tambah cter trus jadik cter sensasi. b0ngok t0l. nak jadik penglipur lara agaknya. eh. dak laki memang centu ke weh!? sumpah aku benci laki! benci! benci! benci!!!

arrggghhhhhh!!


huh. klu btol la aku ni p0mpuan jenis yang korang dok canang satu kolej tuh, k0wang pedulik HAPE!!? aku kaco id0p kowg ke weh!?? mind your own business okay!?

susa tol jadik public figure neh kan? ase cam artis lak ble jadik cenggini. ahahahahaahaaa!! sempat lagi perasan. hihihiiii.





p/s: engkau langsung tidak meninggalkan kesan dalam id0p aku skank. harap maklum. terima kaseh kepada insan2 yang sudi amek berat dan risaukan aku. sayang korang. muahxxz!

2 pembebel berjaya:

syariniey said...

huish
sabo yunk
lem punk jew dwg tuh
hihi

amer|zhafran said...

sapo laki yg wat cito tu??

mulut lembek n dayus btul la...

tabah ek..