U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, February 21, 2009

tag rulez :

1) anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka.
2)pastikan di crop.
3)setiap satu pic hanya boleh menampakkan 2 atau 1 anggota sahaja.
4)huraikan sedikit tentang pic itu.
5)tag sesape je asal lebih 5 orang.

senang kn?



jeng<3


my 1st pic : mata aku! weeeee~ i love my eyes. orang cakap, dari mata turun ke hati. oh. oh. hahahahaaa. dulu aku suke sangat pakai celak. kasik nampak dramatik sket. tapi skank da malas. tak kuase i. lalalalaaaa.


my 2nd pic:

mul0t aku! hahahahaaa. mulot ini sangatsangatsangat sengal. die beperanan penting dalam penampilan harian aku. pagi2 klu tak tar0k lipstick sket, kompem nampak cam aku sakit tenat nak mati. alahai. klu sesi snap2 pic, mulot ni kompem buat muncung. bajet c0mil. cepuk kang!


my 3rd pic :

bulu kening aku! sumpah nyaris2 takde bulu kening. aku pun pelik asal bulu kening aku nakmo tumbuh. bulu mate pun sket je. oh sebab tu la aku suke pakai celak. kasik de seri. tapi stil nmpk pelik xde bulu mate. alahai. de tak treatment nak lebatkan bulu mate ngan bulu kening?




aku nak tag sape eh? hurmm. yes! aku da tau! aku nak tag KAMU!

ye kamu! kamu yang sedang meng-ushar blog aku itu.... yay!

4 pembebel berjaya:

atok said...

wah mulutttt.
haha ;DD

Syariniey Amran said...

haha
lawak la atien ni

nurulfaridah said...

lawa mate
(=

atienalova said...

aha!
atok!
n nurulfaridah!
kamu di-tag!
cz kamu ditangkap krn telah membace entri ini!
weee~

syariniey tekecuali cz aku dpt tag ni dr die.
lalalalalaaaa.