U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, February 3, 2009

eh. aku sayang korang!

opss. die ensem kan? sayang, die da de tunang. haih.

perintis masa depan.

smiling wasn't hard enuf when im with u.

yan - yatie - mazila - atien



The language of friendship is not words, but meanings.


pic ni aku cilok dari yorke. eh. jap. yan mane!?


oh. btw, selama ni aku tau kita boleh menjana pendapatan sampingan melalui internet. tapi aku tak tau bagaimana caranya. sehingga aku terbaca tentang nuffnang di dalam blog sahabat maya aku, admin xpo. terima kasih kerana berkongsi ilmu anda. sayang ko jugak. ahahahaaa~

4 pembebel berjaya:

yatie mj said...

i love you moreeeee,darla!

atienalova said...

ngeee~

i knew it!

yatie mj said...

i miss all of 'em!

atienalova said...

except.....?
especially.....?
ahahahaahaaaa~
fill in the blank ok..