U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, February 25, 2009

aku ase die shomil.


ini turtle aku. aku sayang die sangat sangat. die besar tapak tangan aku saje. kepale die laaaaagi besar daripada badan+kaki die. cacat ke? lantak ah. bagi aku die tetap kiut! kiut same macam tuan die kan? lalalalaaa.


tak ramai yang suke turtle aku ni. ade gak member aku yang tatot jadik histeria bile naik kenari aku. sebab kenari itu lah dunia turtle aku ni. diowang tatot pas nengok mate die yang kunonnye seram. seram kah? aku nampak cam redup je mate die. kuyu gitu. tapi agak juling. ahahahahaaaa.

tapi ramai gak yang jadik tak sabar nak naik kete aku. sebab menatang ni jugak. naik je kete aku, terus capai kendong kukong dukong turtle aku. jeles weh! hands off! its mine lorh! hihihiii.




*aku nak sangat turtle yang same tapi saiz laaaagi besar. mesti comil kan? aku penah jumpe. tapi itu bukan milikku. ish. aku nak!! kalau sayang aku, hadiahkan aku turtle cani.. boley? weeee~

7 pembebel berjaya:

Syariniey Amran said...

haha
chomel giler la!

atienalova said...

die shomil kn?
weee~

B@drul said...

muka macam sakit je turtle ni..

si kura said...

cam tua je turtle ni..
saye ade patung ninja turtle..!

amer|zhafran said...

hahaha...
turtle idup nak??

bnyak nih...

atienalova said...

sakit? tua!?
oh tidakkk..

ninja turtle?
nakmo ah.
buncheit!
ahahahahahaaaa.

turtle id0p?
nak!
nakk!

yatie mj said...

mcm aku je yg sllu men bnd alah ni klu nek keta ko! hahahahha!!!