U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, January 22, 2009

tag and award


oh oh. aku baru ade time untuk c0py N paste mende tecik lagi c0mey ni dari ann. oh kamu sungguh manis wahai ann. s0ri sebab lambat. ini bukan sebarang award. tapi jugak tag. alahai~

first kene cter pasal orang yang mengetag aku ini. dia adalah ann. ann yang frendly. die sahabats blog aku. die berada di cheras. mane aku ta0? ade dalam pr0file die. die bungsu. mane aku ta0? aku ta0 laa. cz aku bace blog die. hihihiii.

jom bace pasal aku lak. m0h sume.

1- aku minah klantan. aku lahir, tinggal, membesa, belajar, sume di klantan. aku suke klantan. agagagagaaaaa~ moh melawat klantan.

2- oh aku sorang yang perasan. aku pantang kalau ade yang puji aku. kompem aku akan buat muke riak. and aku suke puji diri sendrik. sebab dah xde sape nak puji aku. sume tak0t aku pasan. ahahahaaaa.

3- aku salu lapa. tapi tak salu makan. sebab aku ni ade satu penyakit yang serius. penyakit yang xde ubat. aku tak0t.

4- aku obses ngan diri aku. aku suke tangkap gambar sndrik. tapi aku tak suke orang tangkap gambar aku. oh aku malu.

5- aku sayang kenari aku. even kenari tu buruk seperti bas tambang kat klantan neh, aku tetap sayang die. dan aku suke bemanje2 dengan die. tapi aku tak suke manjekan die. lalalaaaa~

6- aku suke cakap 'lalalalaalaaaaa'.. dan orang len suke cil0k aku nyer 'lalalalaaaa'. ta0 la c0mel kan?

7- aku tak suke orang pegang2 tangan aku. even bf aku sendrik pn xley pegang. ta0 nape? sebab aku ade penyakit gak. penyakit gemuruh. penyakit cepat rimas. bile rimas, bile gemuruh bedentum, k0mpem hujan akan becucuran. oh kasihani la daku.

8- aku nak belajar. tapi aku dah xm0 belajar. camn0 tu? ahahahaaaa~

9- aku minat member baek ex-bf aku... syhhhh... jgn gtau sesape.. ahahahaaaaa.

10- aku rindu muhd syafeeq zaki.




yay! akhirnya keje aku da siap! brav0 fatin. ahahahaaaa. so, aku ma0 tag siapakah? aku perlu kasik award ni kpd sepl0h blogger len. tapi aku tak tau kpd siapakah patut aku kasik. uhuhuuu.

aku pilih kamuu..

1- syarinie
2- aten kembali
3- amer zhafran
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-


rules tok yg dpt award :
1. copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

5 pembebel berjaya:

Syariniey Amran said...

yeah!!
udah ciap jwb soalan awk!
huhu.
dah selesai tagged!

amer|zhafran said...

lalala...

sape cilok sape ek??

hahaha...

Anonymous said...

heheh tq .^-^
emm jawab jgn tak jawb tag tue ok..heheh

atienalova said...

amer : terase ke? lalalalaaaa~

MiSyaJanah said...

tima kasey dear....
;p